Програма навчальної дисципліни
Назви змістових модулів і тем
|
Кількість годин
|
||||||||||||||
денна форма
|
Заочна форма
|
||||||||||||||
усього
|
у тому числі
|
усього
|
у тому числі
|
||||||||||||
л
|
п
|
лаб
|
інд
|
с.р.
|
л
|
п
|
лаб
|
інд
|
с.р.
|
||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
|||
ІV семестр
|
|||||||||||||||
Модуль 1. Загальні питання методики трудового навчання.
|
|||||||||||||||
Змістовий модуль 1. Предмет і зміст
методики трудового навчання.
|
|||||||||||||||
Тема 1. Завдання методики і її методологічні основи. Розвиток
трудового навчання в Україні.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2. Фізичний і
розумовий розвиток в процесі праці. Естетичне і моральне виховання в праці.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Психофізіологічні
основи формування трудових дій.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Аналіз програми з трудового навчання.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 5. Аналіз підручників з трудового
навчання.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Разом за змістовим модулем 1
|
10
|
8
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Змістовий модуль 2. Обладнання
трудового навчання в початкових класах. Методи трудового навчання.
|
|||||||||||||||
Тема 1. Обладнання робочої кімнати та робочих місць для учнів початкових класів.
Методичне забезпечення уроків праці.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2. Поняття про методи і прийоми
навчання. Класифікація методів трудового навчання.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Усні,
демонстраційні та практичні методи в навчанні.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Методи
формування пізнавальних інтересів на уроці. Інструктаж в трудовому навчанні.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Разом за змістовим модулем 2
|
8
|
6
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Змістовий
модуль 3. Урок трудового
навчання.
|
|||||||||||||||
Тема 1. Урок як
основна форма організації навчально-виховної роботи. Вимоги до уроку.
Політехнічний метод навчання.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2. Типи уроків трудового
навчання. Структура уроків.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Планування уроків трудового
навчання. Облік і оцінювання знань і вмінь учнів. Форми організації
навчальної роботи.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Моделювання уроків трудового
навчання.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 5. Проведення уроків трудового
навчання.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Разом за змістовим модулем 3
|
10
|
4
|
6
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Змістовий модуль 4. Екскурсії та позакласна робота з трудового навчання.
|
|||||||||||||||
Тема 1. Значення, підготовка та
проведення екскурсій з трудового навчання.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2. Завдання позакласної роботи .
Форми організації позакласної роботи.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Інструкції для уроків праці та
гурткових занять з технічної творчості.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Планування позакласної роботи.
Складання плану роботи гуртка.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Разом за змістовим модулем 4
|
8
|
4
|
4
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Усього за модулем 1
|
38
|
2
|
36
|
-
|
-
|
23
|
|
|
|
|
|
|
|||
Усього годин
|
67
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
V семестр
|
|||||||||||||||
Модуль
2. Використання різних матеріалів на уроках трудового навчання.
|
|||||||||||||||
Змістовий модуль 1. Робота з папером та картоном.
|
|||||||||||||||
Тема 1.
Виникнення паперу. Виробництво паперу та картону. Види та властивості паперу.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2. Розмічання та
вимірювання. Виготовлення розгорток геометричних фігур.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Застосування шаблону та трафарету при обробці паперу і картону.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Аплікація . Види аплікацій.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 5. Українські мотиви в аплікації.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Разом за змістовим модулем 1.
|
10
|
2
|
8
|
-
|
-
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|||
Змістовий модуль 2. Орігамі та паперопластика.
|
|||||||||||||||
Тема 1. Історія виникнення орігамі.
Умовні позначки та базові форми.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2. Виготовлення простих фігурок
орігамі за схемами.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Кусудами. Виготовлення класичної кусудами за схемою.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Квілінг. Техніка виготовлення
композицій.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 5. Аплікації в техніці
«квіллінг».
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Разом за змістовим модулем 2.
|
10
|
2
|
8
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Змістовий
модуль 3. Робота с тканинами та волокнистими матеріалами.
|
|||||||||||||||
Тема 1. Відомості про розвиток
текстильної промисловості. Волокнисті матеріали.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2. Шви для ручного шиття.
Пришивання ґудзиків.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Вишивка хрестиком. Вишивання серветки.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. В’язання гачком. Ланцюжок.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 5.
Виготовлення композиції із ланцюжків.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Разом за змістовим модулем 3.
|
10
|
2
|
8
|
-
|
-
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|||
Змістовий
модуль 4. Робота з різними матеріалами Технічне моделювання.
|
|||||||||||||||
Тема 1. Особливості використання на уроках трудового
навчання різних матеріалів.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2. Виготовлення виробів з
дроту, природних матеріалів,
пластмас.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Роль і місце технічного
моделювання. Машини їх моделі і макети.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Робота з конструкторами.
Моделювання та конструювання.
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|||
Разом за змістовим модулем 4.
|
8
|
2
|
6
|
-
|
-
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|||
Усього за модулем 1 -2
|
74
|
30
|
44
|
-
|
-
|
34
|
|
|
|
|
|
|
|||
Комментарии
Отправить комментарий