Аналіз програми з трудового навчання
Тема. Аналіз програми з трудового навчання
Мета:
навчитись
аналізувати зміст програми та пояснювальної записки; визначити побудову
програми, її структуру та змістові лінії.
Обладнання:
навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Трудове
навчання»
Хід роботи.
І. Проаналізувати зміст пояснювальної записки та програми в цілому та
встановити:
1. Яким чином вчитель розподіляє навчальні години за темами програмового
матеріалу?
2. Скільки годин в навчальному році пропонується для резерву часу та яким чином рекомендовано його
використовувати?
3. В чому полягають особливості уроків трудового навчання?
4. На прикладі конкретної довільної теми (однакової змістової лінії) виконайте
порівняльний аналіз державних вимог до навчальних досягнень учня/учениці для
першого та четвертого класу.
5. За якими принципами побудовано навчальну програму?
6. Через зміст яких навчальних предметів реалізується
освітня галузь «Технології» в молодших класах? Як ви розумієте поняття неперервної технологічної
освіти?
7. Які елементи програми є наскрізними?
8. Визначте змістові лінії програми.
9. Скільки годин в навчальному році відводиться для проведення екскурсій,
які об’єкти пропонуються для цього? В чому, на вашу думку, полягає мета
екскурсій?
ІІ. Виконати фрагмент календарно-тематичного планування для 1-4 класів
(обрати один будь-який клас довільно) на 1 семестр навчального року за таким
шаблоном:
№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Тип уроку
|
Примітки
|
|
|
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий