Аналіз програми з трудового навчання

Тема. Аналіз програми з трудового навчання


Мета: навчитись  аналізувати зміст програми та пояснювальної записки; визначити побудову програми, її структуру та змістові лінії.

Обладнання: навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Трудове навчання»

Хід роботи.
І. Проаналізувати зміст пояснювальної записки та програми в цілому та встановити:
1. Яким чином вчитель розподіляє навчальні години за темами програмового матеріалу?
2. Скільки годин в навчальному році пропонується  для резерву часу  та яким чином рекомендовано його використовувати?
3. В чому полягають особливості уроків трудового навчання?
4. На прикладі конкретної довільної теми (однакової змістової лінії) виконайте порівняльний аналіз державних вимог до навчальних досягнень учня/учениці для першого та четвертого класу.
5. За якими принципами побудовано навчальну програму?
6. Через зміст яких навчальних предметів реалізується освітня галузь «Технології» в молодших класах? Як ви розумієте поняття неперервної технологічної освіти? 
7. Які елементи програми є наскрізними?
8. Визначте змістові лінії програми.
9. Скільки годин в навчальному році відводиться для проведення екскурсій, які об’єкти пропонуються для цього? В чому, на вашу думку, полягає мета екскурсій?

ІІ. Виконати фрагмент календарно-тематичного планування для 1-4 класів (обрати один будь-який клас довільно) на 1 семестр навчального року за таким шаблоном:
№ уроку
Тема уроку
Дата
Тип уроку
Примітки





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Поняття про методи і прийоми навчання

Короткий історичний нарис розвитку трудового навчання у світовій практиці та школах України